Politica de retur
Politica de retur este importantă pentru a oferi clienților încredere în produsele și serviciile oferite de site-ul nostru.
Perioada de retur: clienții pot returna produsele achiziționate in maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora. De menționat, perioada de retur începe de la data primirii coletului de către client și nu de la data plasării comenzii.
Coletele cu plata la destinatar sau cele cu Ramburs nu vor fi primite fără nicio excepție.
-
Condiții de returnare: pentru a fi eligibil pentru retur, produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, cu toate accesoriile și ambalajele originale. De asemenea, este important ca produsul să nu fie deteriorat, folosit sau murdar. În caz contrar, returul nu va fi acceptat.
-
Procedura de retur: pentru a solicita un retur, clienții trebuie să contacteze serviciul de asistență al magazinului online. Acesta va oferi informațiile necesare pentru a returna produsul și va furniza un formular de retur, care trebuie completat și atașat produsului returnat. De obicei, clientul trebuie să plătească costul transportului de retur. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la adresa Comerciantului
-
Adresa la care se trimit coletele de retur este: Strada Republicii nr. 15, bl. R26, Sc.C, ap.2 , Ramnicu Valcea, Județul Valcea tel: 0748959999
-
Rambursarea sumei achitate: după ce magazinul primește produsul returnat și verifică dacă este într-o stare corespunzătoare, se va emite o rambursare în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. De obicei, rambursarea se face în același mod în care a fost efectuată plata la comandă sau in cont bancar dacă se solicita de către client, cu excepția taxei de transport.
- Va rugăm ca în momentul expedierii coletul să conţină următoarele documente/date:
- Numele pe care s-a făcut comanda.
- Numărul comenzii
- Numărul de retur (numărul comunicat pe mail în momentul completării formularului de retur). Pentru coletele trimise prin Curier vă rugăm să completaţi pe scrisoarea de transport (AWB) numărul de retur .
Este important să se menționeze că, în cazul produselor personalizate sau a celor care prezintă semne de uzură sau deteriorare, magazinul poate refuza returul sau poate aplica o taxă de restituire.
Important:
În cazul în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri sau accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a reține o sumă din valoarea produsului, în funcție de gravitatea deteriorărilor, pentru a acoperi costurile reparației sau înlocuirii produsului. Această sumă va fi comunicată clientului după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în cazul unor abuzuri, cum ar fi returnările repetate sau încercările de a returna produse care nu au fost achiziționate de la noi.